FANDOM

Říční klan
Riverclan
Znak Říčního klanu

Loviště

Ostrov s řekou

Aktuální velitel

Křivý měsíc

Aktuální zástupce

Levhartka

Aktuální léčitelka

Lískáč

Říční klan(RiverClan) je klan koček které žijí u řeky. Umí plavat a loví ryby. Při dobách když je v lese největší hlad je tento klan nejlépe zásoben.

PopisEditovat

Řiční klan je klan žijící u řeky. Jsou prosnulý svými plaveckými dovednostmi. Také rádi sbírají hezké věci (kamínky,peříčka,skořápky od ptáčích vajíček) ,kterými si zdobí své pelíšky.? Říční klan se živí rybami, vodními hraboši,myšmi a rejsky.Jsou to dlouhosrsté,elegatní a dobře živené kočky. Jsou chytré,ale jiné klany je nazývají línými a tvrdohlavými. Říční kočky neradi žerou ptáky. Občas jsou odneseni dvounožci,protže jsou tak krásné,že jsou zaměňované za zatoulané mazlíčky.

TeritoriumEditovat

Tábor - Tábor je na ostrově obklopeném rákosím. Ostatní klany bojí vody,a proto nebyl tento tábor nikdy napaden.

Řeka - Řeka je zdroj potravy říčních koček

Vodopád - Krásné,romntické místečko

TáborEditovat

Celý tábor je obklopený rákosím. Všechny? pelíšky jsou vyrobeny z rákosí. Školka má velmi tlusté stěny a jen malý vchod,aby? při povodních voda koťata neodnesla. Všechna doupata jsou vyzdobena peříčkami a kamínky.? Poblíž školky je maličký potůček,kde si koťata můžou hrát a učit se pomalu plavat.

V síti Wikia

Náhodná Wiki