FANDOM

DrápBludworthova Fury
Untitled 1
Když miluješ, není co řešit!

Předchozí kniha

Les Panenství

Další kniha

Žádná

Odkazy

Výpis klanů
Mapa

Detailní PopisEditovat

Bude co nejdříve

DrápBludworthova Fury - V originále 'TigerBludworth's Fury' je nejnovější kniha, zatím do češtiny nepřeložena, víme však, že tomuhle už Albatros neodolá a zdárně to přeloží!

Kniha začíná po skončení nepřeloženého dílu Divokých Rošťand, Lesu Panenství. DrápBludworth je propuštěn ze školy, kvůli sexuálnímu harašení na ředitelku Modrou stopku. Školní plat je ale nadměrně vysoký a když už je DrápBludworth vyhozen, chce si za 72 výplat koupit staršího veterána. Vyhlídlý má Cadillac, takový jako měl Elvis, dokonce i v obdobné barvě. Tahle nabídka však nedopadne a Bludworth se musí podívat po jiném kousku.

A tehdy se zamiluje. Je to jako když se v jedné Kingovce zamiluje mladý středoškolák do právě onoho auta. Plymouth Fury 1957, překrásná, červeno-bílá, sedmapadesáti válcová, na míru dělaná kára. DrápBludworth okamžitě volá prodejci a už druhý den si pro Fury jede na letiště. Je ohromen, jeho nynější Škoda Octavia se s tímhle nedá srovnat a upadá v zapomnění. Po zbytek knihy už o ní není ani řádka. DrápBludworth okamžitě usedá za volant a projíždí se po letišti, které náleží škole, díky které si toto auto mohl dovolit. Cena nikde uvedena v knize není, podle jeho platu se dá ale přepočítat.

Kupodivu, Dráp s autem žádný problém nemá, dokud se tam neobjeví DlouhýCarter, Prachošoust a Stroužek, kteří se chtějí Bludworthovi pomstít za špatné známky ze Zeměpisu. DrápBludworth se zrovna projíždí ve své nové Fury, když na něj tihle tři žáci zaútočí. Prachošoust skáče po kola, aby donutil Drápa zastavit. Stane se tak a DrápBludworth vylézá z auta, aby se podíval, jakej že flák sraček zase přejel a popřípadně se z toho nažral. Když uvidí, že se jedná o jeho zeměpisného svěřence, zděsí se a chce okamžitě od místa ujet, ale nestihne naskočit zpět do auta. Zezadu ho bere DlouhýCarter a kolí ho na zem, přičemž se do toho začíná dostávat i Stroužek. Stroužek nasedne za volant Furyny a ujíždí tak, aby bylo možné DrápBludwhorta přejet. Jenže Fury ho nechce poslechnout. Motá se s ním, mezitím co se Prachošoust zvedá ze země a pomáhá DlouhémuCarterovi trýznit DrápBludwortha. Čekají už jen na to, až Stroužek za volantem Fury vyraz a přejede Bludwortha, ale to se Plymouthu vůbec nelíbí. Začně řádit ještě víc, než v jízdě na býkovi, přičemž vyhodí Stroužka předním sklem a přejede. Stroužek je na místě mrtvý. Fury jede dál, napříč DlouhémuCarterovi, který utrží vážné poranění hlavy. Prachošoust bere nohy na ramena a utíká co mu nohy stačí. Fury si ho však doběhně a zlomí mu vaz. DrápBludworth to přežil!

Nikomu není divné, že jsou všude stopy, které nasvědčují že DrápBludworth tyhle tři blbečky zabil. DlouhýCarter skončil na psychiatrii, takže vypovídat nemůže a taky nebude. Tam mu nikdo nevěří. DrápBludworth se tedy může zase klidně projíždět po letišti se svou Fury, do doby než do toho začne strkat nos Ohnivý Alex. Ohňolex si zase jako vždy myslí, že vše vyřeší, jenže Bludworthovi se to nelíbí. A nelíbí se tam ani jeho autu. Když jde Ohnivý Alex pozdě večer ze školní knihovny domů, vyčíhá si Fury na něj a prohání ho po celym školnim letišti. Ohňolex je ale hrozně mršnej a nedá se autem chytit, jeho obavy se naplnily. Dalšího dne, kdy úspešně unikl Plymouthu, se staví v knihovně, aby si něco o tomto autu přečetl. Potká tam však PísečnouClear a místo toho, aby si vypůjčil nějaké knihy, to dopadne tak, že pozve PísečnouClear k sobě domů a tam to pořádně rozjedou.

DrápBludworth zatím střádá ďábelké plány, jak se Ohnivého Alexe zbavit. Ohňolex po dvou návštěvách knihovny a přečtení několika sračkoidních knih o historii karofílie(odvětví objektofílie) dojde k názoru, že je potřeba DrápBludwortha donutit to auto prodat nebo dát sešrotovat. Jde tedy k němu domů, kde nikdo neodpovídá, zaklepe tedy na dveře garáže, kde se dozví, že DrápBludworth je přestěhovaný. Přestěhoval se z domu do garáže, kde může být každodenně se svou Fury. DrápBludworth mu dokonce říká svůj plán, jak jí chce přesunout do domu, že vybuduje obří dveře a velkou matraci, na které bude Fury 'spát'. Alex nechápavě kroutí hlavou, bojí se DrápBludworthovi navrhnout svojí domněnku. Nakonec to ale udělá. DrápBludworth se neuvěřitelně naštve a málem Ohňolexe zabije, při svém návalu zuřivosti. Vykopne tedy Ohňolexe na ulici, se slovy, ať se tu už víckrát neukazuje. Ohnivý Alex stráví několik dní s PísečnouClear na plánu, jak dovézt DrápBludworthovu Fury na vrakoviště, kde by se bezpečně dala sešrotovat.

Plán je strastiplný a Ohnivý Alex s PísečnouClear při něm přijdou málem o život. S malou ztrátou na DrápBludworthově životě to ale dokážou a Fury na vrakovišti nakonec sešrotujou. DrápBludworth má důstojný pohřeb, na který se dostaví i psychicky nemocný kocour DlouhýCarter. Modrá Stopka udělá vyjímku a také přijde uronit několik slziček a peněz za květinu. A tak na jeho hrobě leží fotka jeho třídy, ukazovátka, glóbus a kuv kovu z jeho milovaného auta, které tak draze koupil za učitelský plat. Auto už se nikdy nenašlo .. protože bylo sešrotováno ..

Příběh je neuvěřitelně smutný :(

V síti Wikia

Náhodná Wiki