FANDOM

Hvězdný klan
Otazník
Znak chybí

Loviště

Stříbrná kožešina

Aktuální velitel

není

Aktuální zástupce

není

Aktuální léčitelka

není

Hvězdný klan(StarClan) je klan padlých koček které za svůj život dělali jen to dobré pro svůj klan a druhy.

Kočky a jejich potomci, kteří ctili zákoník se stanou členem Hvězdného klanu když zemřou. I kdyby nebyli součástí klanu v okamžiku své smrti.

Po smrti je kočka přivedena do Hvězdného klanu jinou hvězdoklanovou kočkou (obvykle blízkou osobou nebo učitelem) . Když vůdce ztratí život, život se objeví v Hvězdném klanu jako velmi slabá kopie vůdce, ale kopie není schopna slyšet, mluvit, nebo se dotýkat jiných koček, dokud se vůdce ztratí poslední život.

Hvězdné kočky nezanechávají otisky tlapek, jejich oči září jako měsíc, a jejich kůže září bledým světlem. Jsou cítit všemi vůněmi ročních období.

Duchové koček zůstávají v hvězdném klanu, dokud nejsou zapomenuti všemi živými a mrtvými kočkami. Poté odejdou a žíjí v míru a poklidu sami.

Území Editovat

Hvězdné území je popisováno jako měsíční krajina mlhy a stínů. Podobá se lesu. Pro žijící kočky se uzemí hvězdného klanu jeví jako velký, zatažený pás hvězd (Mléčná dráha). Žijící kočky se domnívají, že když kočka zemře a dostane se k Hvězdným, vznikne na Hvězdné kožešině nová hvězda.

Život v hvězdném klanu Editovat

Hvězdné kočky nestárnou, zůstanou navždy ve věku, ve kterém byli nejšťastnější (Žlutozubka je stará, protože byla nejšťastnější na konci svého života, ale Modrá hvězda je opět mladá). Kočky jsou oslovovány podle nejvyšší pozice, které by v životě dosáhli, kdyby předčasně nezemřeli. Jídla je vždy dostatek a kočky žijí bezstarostně. Hvězdný klan nemá svého velitele, všechny kočky se respektují navzájem a spolupracují.

Hvězdní a žijící kočky Editovat

Hvězdní pomáhají žjícím kočkám, objevují se v jejich snech a sdělují jim proroctví. Je odhaleno, že Hvězdní vybírají nové velitele na mnoho let dopředu. Jsou mimořádně poropojeni s léčiteli. Každý půlměsíc se všichni léčitelé a jejich učedníci sejdou v míru na posvátném místě a rozmlouvají s Hvězdnými.

Hvězdní mají podle všeho moc nad životem a smrtí. Je prokázáno, že až Popeluška zemře, narodí se kotě, které se stane její reinkarnací.

Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki