FANDOM

Tečka
Lístková Tečka(Spottedleaf) je nádherná, želvovinová kočka s bílými tlapkami, náprsenkou a světle jantarovýma očima.

V kniháchEditovat

Divoké kočkyEditovat

V úvodu si Lístková Tečka povídá s Modrou hvězdou o stavu jejích válečníku po bitvě. Tečka oznamuje že se všichni uzdraví. Modrá hvězda se ale strachuje protože Hromový klan má málo učedníků, a byla to první prohla Hromových po tom co se Modrá hvězda stala velitelkou.

Najednou prolétne nad stromy padající hvězda a Lístková Tečka rozpozná znamení předků, Hvězdného klanu. Lístková Tečka rozluští věštbu "Oheň zachrání klan." Modrá hvězda si nejdřív není jistá jestli je to pravda, ale Teččiným schopnostem plně důvěřuje.

Když se Ohnivák popere s Dlouhým Ocasem odvleče se Dlouhý k Lístkové Tečce.Ohnivý se ptá kdo je to Lístková Tečka a Šedý řekne ,že je to léčitelka a nejhezčí kočka v klanu .

Když se Havran vrátí zraněný do tábora je zavolána Zlatou Květinou aby skontrolovala jeho zraněné. Prohlédla ho a rychle si zašla pro potřebné věci k léčení.Ohnivý s Šedým si s Havranem začnou povídat.

Oheň a LedEditovat

Bude co nejdříve

CitaceEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki